ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی جریمه نقدی استقلال و محرومیت هاشمی‌نسب و حامدی‌فر + عکس پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | یورش پپ و شاگردانش به جام قهرمانی قرارداد حجازی از طرف باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال نشده است درآمد ام‌باپه در رئال مادرید چقدر است؟ مشهد، میزبان مسابقات کشوری ووشوی بزرگسالان کشور نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوکوهاما مارینوس و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا| کامبک ژاپنی نکونام لیست ورود و خروج را تکذیب کرد تجلیل از ۱۵۰ مدال‌آور خراسانی در دهه کرامت مورینیو در راه ترکیه! پخش زنده بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۲۶۳ وب‌سایت شرط‌بندی در فوتبال شناسایی شد تیم لیگ برتری در آستانه فروش کار سخت آتیلا برای نشستن روی نیمکت استقلال گلر سابق استقلال خانه‌نشین شد بالده در لیست فروش بارسلونا
سرخط خبرها

از بازگشت پاداش در غیاب یحیی تا رویای اوسمار برای بازگشت به دوران برانکو

  • کد خبر: ۲۱۴۲۰۹
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۰
از بازگشت پاداش در غیاب یحیی تا رویای اوسمار برای بازگشت به دوران برانکو
مدیرعامل پرسپولیس وعده جدیدی به اعضای تیمش داد.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس در ابتدای این فصل به بهانه سقف قرارداد لحاظ شده از سوی سازمان لیگ، پرداخت هرگونه پاداش به اعضای تیمش را لغو کرد. این تصمیم بارها با اعتراض یحیی گل‌محمدی همراه شد چراکه وی اعتقاد داشت این‌گونه تصمیمات از انگیزه شاگردانش کم می‌کند درحالی‌که آن‌ها انتظار داشته و دارند به مانند سال‌های قبل بابت هر بردی مبلغی را به عنوان پاداش دریافت کنند.

رضا درویش در نیم‌فصل اول به این اعتراض‌های یحیی توجهی نکرد اما حالا در نیم‌فصل دوم به اعضای تیمش اعلام کرده بابت هر برد پاداش خواهند گرفت و در نظر دارد پاداش پیروزی مقابل تراکتور را هم به آن‌ها بدهد. وعده‌ای که با استقبال سرخ‌پوشان همراه شد. این تصمیم درویش نشان داد وقتی یحیی می گوید؛ همه چیز در پرسپولیس بعد از رفتن او بهتر شد، چندان بیراه هم نگفته است. حداقل خریدهای پرسپولیس در نیم‌فصل بعد از جدایی یحیی به خوبی این مسئله را ثابت می‌کند.

پرسپولیس با برانکو عصر طلایی در فوتبال ایران و حتی آسیا داشت و توانست جام‌های زیادی را کسب کند. سیستم مدنظر این مربی کروات در پرسپولیس ۴-۲-۳-۱ بود که سرخ‌پوشان سال‌ها با این سیستم کار کرده و خو گرفتند. یحیی در اوایل حضورش در پرسپولیس همین سیستم را در دستورکار داشت اما رفته رفته سیستم ۴-۴-۲ را در تیمش پیاده کرد اما حالا اوسمار با رفتن یحیی در نظر دارد تیمش را با سیستم قبلی آرایش کند.

او در دو بازی قبل این کار را انجام داد اما حالا درنظر دارد با صدر کارت بازی نفرات جدید تیمش این سیستم را پیاده کند. قطعا با وجود نفرات با کیفیتی چون عبدالکریم حسن، ارونوف ازبک و محمد خدابنده لو اوسمار بهتر می‌تواند از تاکتیک جدید تیمش بهره ببرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->